Інформатика 9 клас

Матеріали для уроків
Література
1Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл.
2Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл.
3Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа").
Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько)
1 Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем".
2 Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
3 Розділ 3. Системне програмне забезпечення.
Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання.
4
Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
5
Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003.
6 Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
7 Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
8
Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003.
9 Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007.
10 Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003.
Календарні та поурочні плани
Календарний план.
1Інформатика. Інформація та її властивості.
2Інформаційні системи та інформаційні технології.
3Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів.
4Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої.
5Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тесту­вання».
6Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows.
7Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи".
8Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи".
9Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері".
10Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв.
11Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи.
12Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк.
13Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв».
14Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних».
15Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв.
16Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи.
17Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі.
18Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі».
19Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера.
20Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею.
21Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу.
22Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті».
23Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі".
24Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів.
25Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами».
26Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту».
27Робота з кількома документами. Комбінований залік.
28Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів.
29Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень.
30Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання.
31Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень».
32Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки.
33Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень».
34Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка».
35Повторення та узагальнення навчального матеріалу.
Кiлькiсть переглядiв: 35267

Коментарi

  • FelixDok

    2018-02-10 02:21:58

    [url=https://go.getoutonline.us/]full movies[/url]...

  • SubwCapse

    2018-02-10 01:44:03

    subwaysurfershacks.hatenablog.com subway surfers free coins [url=http://subwaysurfershacks.hatenablog.com]subway surfers hack tool[/url]...

  • Jamespeple

    2018-02-10 00:29:21

    no credit loans guaranteed approval pay day lenders best payday loan online [url=https://bestpaydayloan.stream]best payday loan online[/url] college essay writing a paper college essay prompts [url=https://collegepaper.cricket]college essay[/url] fastest payday loan fast payday loan fastest payday loan [url=https://fastestpaydayloan.stream]payday loan online[/url] online payday loan application online payday loan application online payday loan application [url=https://onlinepaydayloanapplication...

  • snegirodor

    2018-02-10 00:23:12

    Добрый день друзья[url=http://www.steklodel.by]![/url] Наша организация занимается свыше 10 лет продажей изделий из стекла в городе Минске.Вот основные виды подукции ,которую мы можем предложить вам: 1)[url=http://www.steklodel.by]Стеклянные двери[/url] –это распашные,раздвижные двери и входные группы. Стеклянные двери преображают и визуально расширяют помещение. Оригинальный внешний вид и визуальная легкость дверей из стекла подойдут к любому интерьеру. 2)[url=http://www.steklodel.by]Стеклянные козырьки[/url]-такие как козырьки на растяжках,козырьки в триплекс...

  • Abesr

    2018-02-10 00:00:13

    Pile ce qui permet l'entree du bon precurseur dans le bon outline est la deportment de l'hydroxylase specifique. We kidnap a inclusive selection of medical supplies including oxygen, mobility kit and other home feel interest supplies. It is the semblance epistemology [url=http://www.dctrtalking.epizy.com/Themes7/plase7/]buy dapoxetine 90mg on line[/url] impotence natural. Based on this information, and the treatment's the right stuff to justification nausea and vomiting, your doctor see fit mention favourably non-fluctuating anti-nausea/vomiting medicines...

  • Custom Essay Writing

    2018-02-09 22:42:29

    essay writer essay writer essay helper [url=https://essaywriter.us.com]essay writer[/url]...

  • LauraCor

    2018-02-09 22:05:25

    ШВЕДСКИЕ СТЕНКИ -купитьшведскую стенку в Если вам нужнашведскаястенкав Киеве или любом другом городе Украины, вам достаточно обратиться на сайт компании MOYO и заказать необходимое обордуования. Киев. Луцк. Львов. КарусельСтандартД3шведскаястенкас недорого в Киеве ЦветнаядетскаястенкаСтандартпо СУПЕР цене 2170 грн , шведские стенки - купить шведскую стенку для детей по игрушекСтандарт(3300*320*1500h) - лучшее соотношение цены и качества с , Купить в Киевве ШведскаястенкаСТАНДАРТ(Сосна-береза)]. Подробнамя информация о товаре/услуге и турником и брусьями-пресс...

  • Sibur-NaradMn

    2018-02-09 20:26:45

    Prog Protistol 3:87В­184 de Souza L (1995) Structural organization of the cell at first glance of pathogenic protozoa. Pseudomonas aeruginosa and Staphylococcus aureus are usual causative agents, though fungi such as Aspergillus and other bacteria also may be implicated. Never did opiate or whatsoever injecting) [url=http://www.whoisnickasmith.com/wp-content/lectures/Phd.G.Ugrasal/part.2/]order himcolin 30gm fast delivery[/url] erectile dysfunction doctor el paso. Sensitive glomerulonephritis most often follows a group A streptococcal infection and commonly results in hematuria, proteinuria, and hypertension...

  • Michaelmal

    2018-02-09 20:14:24

    Как по мне, более популярен сегодня как у рекламодателей, так и у вебмастеров видеореклама. Видеореклама имеет более сильный эффект чем скажем контекстная или тизерная. Кроме того, доход становится все выше, так как реклама стала с автозапуском и теперь не нужен клик посетителя для ее запуска. Противники этого способа заработка считают, что видеореклама – это агрессивный вид рекламы и отпугивает посетителей сайта. Но это не совсем так. Есть разные сервисы, есть такие в которых звук в плеере включается только после наведения на плеер курсора, то есть проявление заинтересованности...

  • Homework Good Or Bad

    2018-02-09 18:34:24

    term paper writer write term paper internet term paper [url=https://termpaper.us.com]term paper help[/url]...