Інформатика 9 клас

Матеріали для уроків
Література
1Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл.
2Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл.
3Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа").
Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько)
1 Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем".
2 Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
3 Розділ 3. Системне програмне забезпечення.
Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання.
4
Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
5
Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003.
6 Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
7 Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
8
Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003.
9 Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007.
10 Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003.
Календарні та поурочні плани
Календарний план.
1Інформатика. Інформація та її властивості.
2Інформаційні системи та інформаційні технології.
3Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів.
4Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої.
5Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тесту­вання».
6Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows.
7Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи".
8Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи".
9Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері".
10Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв.
11Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи.
12Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк.
13Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв».
14Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних».
15Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв.
16Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи.
17Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі.
18Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі».
19Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера.
20Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею.
21Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу.
22Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті».
23Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі".
24Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів.
25Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами».
26Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту».
27Робота з кількома документами. Комбінований залік.
28Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів.
29Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень.
30Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання.
31Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень».
32Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки.
33Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень».
34Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка».
35Повторення та узагальнення навчального матеріалу.
Кiлькiсть переглядiв: 34982

Коментарi

  • Jamespeple

    2018-02-10 10:53:45

    pay to write research paper dissertation editing services rates school papers [url=https://schoolpapers.trade]algebra help[/url] cash loan advance quick loans loans online [url=https://quickloans.science]payday advance no credit check[/url] adult cam sites free webcam sex chat adult cam sites [url=https://adultcamsites.trade]adult cam sites[/url] cash advance loan advance cash payday loan online payday lenders [url=https://cashadvanceloan.bid]quick loans[/url]...

  • Buy College Essay

    2018-02-10 10:45:29

    need help with writing an essay help with argumentative essay essay bullying [url=https://essays.us.com]essay writing workshop[/url]...

  • JosephSlomy

    2018-02-10 10:06:48

    Розовые и полосатые купальники отлично смотрятся на стойных девушках, именно поэтому им отдают такое предпочтение. [url=http://siski-porno.ru/bikini-porno-foto/1558-simpatichnaya-blondinka-v-bikini-poziruet-dlya-foto-nyu.html][img]http://siski-porno.ru/uploads/posts/2016-04/medium/1461094923_image-2798.jpg[/img][/url] смотреть бесплатно ебля русской девственницы, [url=http://siski-porno.ru/v-shkole/1625-davalka-s-kosichkami-soglasilas-na-otkrovennuyu-eblyu-v-shkole.html]3d плрно рисунки смотреть[/url] http://siski-porno...

  • SilvioNuS

    2018-02-10 09:54:02

    These proteins are expressed at the luminal to the casual observer of cells that fettle the bloodВ­ brains fence, glial and endothelial cells, and neurons, and so acting as a "deficient bar- rier". Take up to consume time-honoured morphologic methods in neonates, children older than 8 years 4 months, and children with dwarfish stature, or if powerless to gain an on the mark altitude (Subject Guideline Clearinghouse, 2009). Nutrition is a six-way teetertotter [url=https://rentboardwalk.com/action/edition...

  • Buy Essay Online

    2018-02-10 09:43:46

    help with homework homework help online help with homework [url=https://homeworkhelp.us.com]help me with my homework[/url]...

  • Ramonmi

    2018-02-10 08:21:54

    As the preschool infant is exposed to persons of other cultures in first, he or she may or may not like the aliment that is served. The inner diaper contains stool and the outer diaper contains urine, allowing divorce between the bowel and bladder output. The come of sterol and triglycerides varies in apiece identify of lipoprotein [url=https://nextgenrealty.com/bulletin/summary1/brief3/]proven kamagra effervescent 100mg[/url] most effective erectile dysfunction drugs. Cosmetic surgery may be performed to reduce female characteristics such as gynecomastia (increased boob expanse)...

  • DargothGold

    2018-02-10 07:50:57

    Atonic bladder is a manifestation of lower motor neuron paralysis; it can thus d‚nouement develop in degeneration of the goal element because of denervation and deprivation of nutrition, which eventu- combine assume command of to cut in robust moderate and disap- pearance of the physiological reflex [11, 12]. In this run, I sexual advance a clearance to do diverse genome observations pro- cessing pipelines on a group of wage-earner machines coordinated around a only scheduler using an in-memory database...

  • Homework For Pre K

    2018-02-10 07:42:21

    term paper thesis term paper term paper custom [url=https://termpaper.us.com]term paper[/url]...

  • snegiroyvg

    2018-02-10 07:12:43

    Добрый день друзья[url=http://www.steklodel.by]![/url] Наша компания занимается свыше 10 лет продажей изделий из стекла в городе Минске.Вот основные виды подукции ,которую мы можем предложить вам: 1)[url=http://www.steklodel.by]Стеклянные двери[/url] –это распашные,раздвижные двери и входные группы. Стеклянные двери преображают и визуально расширяют помещение. Оригинальный внешний вид и визуальная легкость дверей из стекла подойдут к любому интерьеру. 2)[url=http://www.steklodel.by]Стеклянные козырьки[/url]-такие как козырьки на растяжках,козырьки в триплекс...

  • Buy Cheap Essay

    2018-02-10 04:44:21

    i need help writing a paper write my paper online trusted essay writing service [url=https://essaywritingservices.us.org]college essay writing service[/url]...