Інформатика 9 клас

Матеріали для уроків
Література
1Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл.
2Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл.
3Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа").
Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько)
1 Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем".
2 Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
3 Розділ 3. Системне програмне забезпечення.
Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання.
4
Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
5
Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003.
6 Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
7 Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
8
Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003.
9 Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007.
10 Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003.
Календарні та поурочні плани
Календарний план.
1Інформатика. Інформація та її властивості.
2Інформаційні системи та інформаційні технології.
3Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів.
4Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої.
5Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тесту­вання».
6Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows.
7Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи".
8Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи".
9Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері".
10Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв.
11Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи.
12Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк.
13Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв».
14Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних».
15Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв.
16Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи.
17Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі.
18Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі».
19Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера.
20Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею.
21Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу.
22Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті».
23Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі".
24Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів.
25Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами».
26Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту».
27Робота з кількома документами. Комбінований залік.
28Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів.
29Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень.
30Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання.
31Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень».
32Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки.
33Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень».
34Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка».
35Повторення та узагальнення навчального матеріалу.
Кiлькiсть переглядiв: 35096

Коментарi

  • UlaEmity

    2017-02-02 16:25:08

    [URL=https://who.is/dns/hacksaw-ridge-23.m0.zxcsend.ru]Hacksaw Ridge[/URL] [URL=https://who.is/dns/the-witch-24.m3.zxcsend.ru]The Witch[/URL] https://who.is/dns/bad-moms-18.m0.zxcsend.ru dmwjepper [URL]https://who.is/dns/jackie-v-2.m3.zxcsend.ru[/URL] [URL]https://who.is/dns/zootropolis-9.m5.zxcsend.ru[/URL] [URL]https://who.is/dns/kubo-et-l-armure-magique-17.m4.zxcsend.ru[/URL] [URL]https://who.is/dns/bad-moms-mamme-molto-cattive-2.m3.zxcsend.ru[/URL] https://who.is/dns/kong-skull-island-4.m4.zxcsend...

  • Richardleads

    2017-02-02 15:57:04

    I have been exploring for a little bit for any high quality articles or blog posts on this kind of space . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this site. Studying this info So i am happy to exhibit that I have a very just right uncanny feeling I discovered exactly what I needed. I most definitely will make sure to don't disregard this website and give it a look regularly. https://community.sony.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/360878...

  • Evgeniyordem

    2017-02-02 15:06:57

    Утром наблюдал данные сети, и к своему восторгу увидел красивый веб-сайт. Вот посмотрите: [url=http://artma.net.ua/cement/]стоимость цемента[/url] . Для нас данный ресурс явился очень привлекательным. Всем пока!...

  • ecavona

    2017-02-02 14:32:39

    [url=http://dapoxetine-onlinepriligy.net/]dapoxetine-onlinepriligy.net.ankor[/url] ventolinsalbutamol-buy.org.ankor http://ventolinsalbutamolbuy.org/...

  • delmetgyx

    2017-02-02 13:48:48

    Доброго времени суток господа! [url=http://delmet.by/][img]http://img10.lostpic.net/2016/10/01/8a4fcb1ec4bdc8ad26f35666dc40216c.png[/img][/url] ООО «Деловой металл» предлагает изготовленные на собственном оборудовании металлические (стальные) двери. Производство полностью ориентированно на Клиента — мы учитываем все рекомендации, чтобы результат не только соответствовал ожиданиям, но и превосходил их. Независимо от того, каким образом Вы сделали заказ, Вам предоставляется консультация специалиста и делается предварительный расчет стоимости...

  • EgorDex

    2017-02-02 13:31:03

    Позавчера мониторил контент сети интернет, и неожиданно к своему восторгу открыл отличный ресурс. Вот смотрите: [url=http://gefest-sv.kiev.ua/]сварочная проволока[/url] . Для моих близких этот вебсайт оказался довольно нужным. Пока!...

  • rirejowaces73

    2017-02-02 13:14:42

    with conditions known to that and unwavering checks anemia multiple myeloma and leukemia or with retinal problems like macular degeneration and concluded if we creation use caution in using Viagra. All medicines may cause side effects, but many people have no, or minor, side effects. I have a once yearly vacation with the wife, away from the kids. [url=http://mineressay.writepropaper.com/blog/tips-on-writing-a-strong-conclusion]How to Write a Convincing Conclusion[/url] [url=http://mineressay.writepropaper...

  • AddieglynC

    2017-02-02 11:52:11

    I cannot thank you enough for the forum. Really Great. [url=http://rb9ntxd3.tumblr.com/]Derck[/url]...

  • Charlesemick

    2017-02-02 10:21:06

    If that you are looking to consider a quick loan a fantastic understanding of those regulations becomes quite essential. The amount that you can avail from 180 day loans ranges from. Something that some people have taken on is creating and selling websites. When you fill out of the information, double-check that things are correct. This is basically a pair of things: Being transparent together with the customer with regards on the assessment process and working using the customer to supply the best possible lending option...

  • Charlesemick

    2017-02-02 08:42:41

    Try to formulate a habit of saving and pay off of the due bills in the savings account. Anyone can advance small cash help starting from $100-$1500. - Thanks to those depository services, trading is becoming script-less which subsequently helps investors acquire corporate benefits faster. For land-based lenders, creditors can look into listings in local newspapers and community magazines. Is there something happened which you did not expect. This new tweaked version of direct pay day loans stems coming from a Stanford student, James Gutierrez...