№ | Література |
---|
1 | Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл. |
2 | Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл. |
3 | Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа"). |
№ | Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько) |
---|
1 | Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем". |
2 | Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
3 | Розділ 3. Системне програмне забезпечення. Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання. |
4 | Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
5 | Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
6 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
7 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
8 | Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
9 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007. |
10 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003. |
№ | Календарні та поурочні плани |
---|
| Календарний план. |
1 | Інформатика. Інформація та її властивості. |
2 | Інформаційні системи та інформаційні технології. |
3 | Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів. |
4 | Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої. |
5 | Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тестування». |
6 | Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows. |
7 | Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи". |
8 | Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи". |
9 | Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері". |
10 | Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв. |
11 | Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи. |
12 | Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк. |
13 | Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв». |
14 | Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних». |
15 | Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв. |
16 | Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи. |
17 | Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі. |
18 | Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі». |
19 | Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера. |
20 | Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею. |
21 | Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу. |
22 | Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті». |
23 | Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі". |
24 | Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів. |
25 | Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами». |
26 | Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту». |
27 | Робота з кількома документами. Комбінований залік. |
28 | Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів. |
29 | Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень. |
30 | Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання. |
31 | Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень». |
32 | Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки. |
33 | Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень». |
34 | Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка». |
35 | Повторення та узагальнення навчального матеріалу. |
riothanvose
2018-03-30 16:07:09Спасибо за ценную информацию. Мне это очень пригодилось. --- Извините за то, что вмешиваюсь… Мне знакома эта ситуация. Пишите здесь или в PM. интересные флэшмобы, интересные фанты а также [url=http://www.xplay71.ru/easyblog/entry/2018-03-30-00-03-19/]тут[/url] интересные косички [url=http://www.luciodisimone.it/modules.php?name=Journal&file=display&jid=6237]тут[/url] [url=http://meat.kir-edu.ru/index.php/component/users/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=491028&Itemid=638]тут[/url] [url=http://www...
AlexCAM
2018-03-30 16:06:08If you extremity a licensed locksmith in San Diego or within reach areas, don’t vacillate to afflict the website of The San Diego Locksmith set - [url=http://help-locksmith.com/]locksmith san diego[/url]! [b]The San Diego Locksmith Team[/b] – The Most Predictable Locksmith Services At Your Indicator! It’s leathery to delineate disheartenment when you can’t yawning a door of your auto or apartment. Also you may take sweaty when the cipher from a vault flies discernible of your mind or you have lost the keys...
seydrivjow
2018-03-30 14:54:03А ты такой горячий --- Одно и то же, бесконечно визитки интересные, телефоны интересные или [url=http://www.pbsgameteam.com/groups/%d1%87%d0%b0%d0%b4%d0%be-%d1%82%d1%8b-%d0%bc%d0%be%d0%b5/]тут[/url] интересный кино [url=http://aquariymist.com/viewtopic.php?f=91&t=7444]тут[/url] [url=http://mathhelpplanet.com/viewtopic.php?f=59&t=58862]тут[/url] [url=http://prognoz-free.com/component/kunena/dobro-pozhalovat/164-chado-ty-moe.html]тут[/url] [url=http://www.xplay71.ru/easyblog/entry/2018-03-29-16-16-14/]тут[/url] [url=http://rusakov-club...
heell
2018-03-30 14:52:50Подскажите есть такой вопрос. Где можно официально [url=http://ast.zakazat-prava.ru/]купить водительские права в Астрахани[/url]? Подскажите очень надо!...
gefdahag
2018-03-30 13:30:16Я уверен, что это мне совсем не подходит. Кто еще, что может подсказать? --- Полезная фраза интересные телефоны, интересные фокусы и [url=http://pinecovestudio.com/index.php/component/users/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=211]тут[/url] сценки интересные [url=http://healthinfo.com.mk/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=8857]тут[/url] [url=http://clio-travel.com/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=208469]тут[/url] [url=http://telhasbetel.com.br/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=949697]тут[/url] [url=http://healthinfo...
gefdahag
2018-03-30 13:18:14Поздравляю, какие нужные слова..., блестящая мысль --- Симпатичная фраза интересное событие, интересная фотосессия или [url=http://xysgsf.com/space-uid-24963.html]тут[/url] переписки интересные [url=http://mayprosek.com/index.php/component/users/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=1192253]тут[/url] [url=http://baby-best.ru/forum/topic_6570]тут[/url] [url=http://vuustad.com/groups/shkaf-market/]тут[/url] [url=http://mmalattas.com/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=48856]тут[/url] [url=http://fenyofa01...
heell
2018-03-30 12:45:54Подскажите есть такой вопрос. Где можно официально [url=http://ast.zakazat-prava.ru/]купить водительские права в Астрахани[/url]? Подскажите очень надо!...
heell
2018-03-30 12:45:49Подскажите есть такой вопрос. Где можно официально [url=http://ast.zakazat-prava.ru/]купить водительские права в Астрахани[/url]? Подскажите очень надо!...
heell
2018-03-30 12:45:42Подскажите есть такой вопрос. Где можно официально [url=http://ast.zakazat-prava.ru/]купить водительские права в Астрахани[/url]? Подскажите очень надо!...
heell
2018-03-30 12:45:33Подскажите есть такой вопрос. Где можно официально [url=http://ast.zakazat-prava.ru/]купить водительские права в Астрахани[/url]? Подскажите очень надо!...