№ | Література |
---|
1 | Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл. |
2 | Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл. |
3 | Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа"). |
№ | Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько) |
---|
1 | Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем". |
2 | Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
3 | Розділ 3. Системне програмне забезпечення. Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання. |
4 | Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
5 | Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
6 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
7 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
8 | Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
9 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007. |
10 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003. |
№ | Календарні та поурочні плани |
---|
| Календарний план. |
1 | Інформатика. Інформація та її властивості. |
2 | Інформаційні системи та інформаційні технології. |
3 | Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів. |
4 | Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої. |
5 | Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тестування». |
6 | Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows. |
7 | Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи". |
8 | Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи". |
9 | Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері". |
10 | Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв. |
11 | Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи. |
12 | Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк. |
13 | Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв». |
14 | Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних». |
15 | Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв. |
16 | Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи. |
17 | Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі. |
18 | Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі». |
19 | Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера. |
20 | Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею. |
21 | Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу. |
22 | Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті». |
23 | Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі". |
24 | Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів. |
25 | Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами». |
26 | Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту». |
27 | Робота з кількома документами. Комбінований залік. |
28 | Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів. |
29 | Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень. |
30 | Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання. |
31 | Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень». |
32 | Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки. |
33 | Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень». |
34 | Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка». |
35 | Повторення та узагальнення навчального матеріалу. |
Jamespeple
2018-01-25 19:10:56essay help can t do my homework instant homework help [url=https://researchessay.bid]research report[/url] best payday loans best payday loans online best payday loans [url=https://bestpaydayloans.stream]best payday loans online[/url] payday loans easy payday loans online loans [url=https://quickloans.trade]speedy cash payday loans online[/url] web cam sluts chat sex chat sex [url=https://chatsex.bid]sex chat[/url] college essays term paper college essays [url=https://collegepaper.trade]homework help science[/url] payday loans online direct lenders 15 minute loans direct lenders online payday advance [url=https://advancepaydayloans...
Spotloan
2018-01-25 19:08:38quick personal loans bad credit cash advance loan online payday advance [url=https://cashadvanceloan.us.com]cash advance usa[/url]...
Kevininsab
2018-01-25 18:47:37купить одежду в интернет магазине [url=http://galaxytop.ru]купить телефон в интернет магазине...[/url]...
JaltTrianna
2018-01-25 16:53:55[b]xp professional activation code crack x64 [/b] Windows 8 Permanent Activator v2012-11-08 Upload Date: 09.01.13 Size: 56,43 MB. What the free PDF editor can do is limited, I am more willing to try paid PDF editor. winbond usb driver tpm [url=http://paihollaboc.hqirs.date/6n55v74.html]driving license lookup california extension[/url] With PDF Converter, you are allowed to make your output texts and images in HTML editable or not editable. Clive Anderson O, while the mighty Sultans take the biscuit...
Payday Express
2018-01-25 15:24:21loans for bad credit loans for bad credit loans for bad credit [url=https://loansforbadcredit.us.org]pay advance[/url]...
Rasulbut
2018-01-25 14:55:28It was also observed that the alternate automated dispense of TFS reduced the electrographic enterprise measured farther on the way the baseline. The findings revealed that in line with the premise non-responder rats exhibited a more striking reaction to the P-glycoprotein modulator tariqui- dar in that the influx and the efflux standing of [18 F] MPPF was awkward more intensely in non-responders as compared to responders (Bartmann et al. The story of acupressure manipulate lies inside the antediluvian Sinitic [url=https://www...
Kevininsab
2018-01-25 14:32:24Мода и Cтиль [url=http://galaxytop.ru]Мода и Cтиль>>>[/url]...
AgustinKef
2018-01-25 14:31:02free customer reviews on mattresses 2016 [url=http://vapewiki.net/ru/index.php?title=Mattress-And-Love-Have-6-Things-In-Common-c]augusta maine mattress stores[/url] best mattresses for lower back pain 2016 [url=http://bbs.yx20.com/home.php?mod=space&uid=53182]extra firm foam mattress review ratings[/url] best baby mattresses 2016 mattress sales february 2017 2015 top rated mattresses for side sleepers tempurpedic mattress topper at costco...
AnnaPerova
2018-01-25 14:24:47http://batutut.ru/index.php?productID=34610 http://neiru.ru/index.php?productID=100441 http://kompbook.ru/index.php?productID=128317 http://appolloshop.ru/product/preimushestva-ispolzovanija-chernozema...
Lindasfaich
2018-01-25 14:10:42http://vonlaine.net/groups/moskvaagentstvaznakomstv - москва агентства знакомств http://vonlaine.net/groups/znakomstvashemalemoskva - знакомства шемале москва http://vonlaine.net/groups/znakomstvamoskvakommunarka - знакомства москва коммунарка http://vonlaine.net/groups/evreyskieznakomstvamoskva - еврейские знакомства москва http://vonlaine.net/groups/chastnyeznakomstvamoskva - частные знакомства москва...