№ | Література |
---|
1 | Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл. |
2 | Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл. |
3 | Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа"). |
№ | Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько) |
---|
1 | Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем". |
2 | Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
3 | Розділ 3. Системне програмне забезпечення. Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання. |
4 | Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
5 | Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
6 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
7 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
8 | Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
9 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007. |
10 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003. |
№ | Календарні та поурочні плани |
---|
| Календарний план. |
1 | Інформатика. Інформація та її властивості. |
2 | Інформаційні системи та інформаційні технології. |
3 | Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів. |
4 | Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої. |
5 | Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тестування». |
6 | Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows. |
7 | Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи". |
8 | Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи". |
9 | Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері". |
10 | Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв. |
11 | Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи. |
12 | Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк. |
13 | Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв». |
14 | Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних». |
15 | Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв. |
16 | Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи. |
17 | Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі. |
18 | Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі». |
19 | Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера. |
20 | Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею. |
21 | Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу. |
22 | Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті». |
23 | Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі". |
24 | Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів. |
25 | Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами». |
26 | Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту». |
27 | Робота з кількома документами. Комбінований залік. |
28 | Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів. |
29 | Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень. |
30 | Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання. |
31 | Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень». |
32 | Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки. |
33 | Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень». |
34 | Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка». |
35 | Повторення та узагальнення навчального матеріалу. |
MichaelMep
2018-02-02 13:28:40Новости медицины тут [url=http://griskomed.ru/]griskomed.ru[/url]...
VincentHag
2018-02-02 13:11:44[url=https://storify.com/pebiblereview/natural-secrets-involve-in-the-penis-enlargement-b]https://storify.com/pebiblereview/natural-secrets-involve-in-the-penis-enlargement-b[/url] п»їPenis Enlargement Bible Review: AWFUL EXPERIENCE!! Penis Enlargement Bible Method simply outlines simple exercises which you can use to improve the growth of the penis. Furthermore, it traces different low priced supplements that you may match the exercises pertaining to better and faster development. Needless to say, sex is an important part of a relationship...
Jamespeple
2018-02-02 13:00:58payday loan direct lender payday loan direct lender direct payday loans [url=https://paydayloandirectlender.webcam]direct lender payday loans[/url] free sexy webcams porn webcams free sexy webcams [url=https://freexxxwebcams.webcam]free sex chatting[/url] same day loans pay day loans pay day loans [url=https://samedayloans.cricket]same day payday loans online[/url] free erotic chat xxx web cams free chat rooms [url=https://freechatrooms.bid]free live sex chat[/url] same day payday loans no credit check fastest payday loan payday loan online [url=https://fastestpaydayloan...
Mannigsutt
2018-02-02 12:52:56This compendious movie (6 mins) profiles the wheelman of the Medicines Transparency Confederation in 2010. The unique set and technology sire a substantive opportunity in the service of Homology to rapidly assist a various ready of late-model medicines that speak and potentially cure the underlying bring on of genetic diseases. References: Ermer Jill, Living with period and Anxiety [url=http://aafscny.org/programs/event1/item6/]quality modafinil 100mg[/url] insomnia video game culture. It shows the...
TomirisGag
2018-02-02 12:47:45Сегодня днем наблюдал контент инет, и к своему восторгу открыл лучший веб-сайт. Вот посмотрите: [url=https://vk.com/id470874430]Томирис Абылайхан[/url] . Для меня вышеуказанный ресурс показался очень неплохим. Хорошего дня!...
Brandonhof
2018-02-02 12:10:37http://www.basketsanmichele.it/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=278867 http://www.basketsanmichele.it/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=278899 http://www.basketsanmichele.it/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=278932 http://www.basketsanmichele.it/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=278556 http://www.basketsanmichele.it/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=278543 http://win-lc.com/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=144897 http://win-lc.com/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=144933 http://win-lc...
MyronJaf
2018-02-02 11:46:57http://highwayofholinessintl.org/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=127428 http://highwayofholinessintl.org/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=127159 http://highwayofholinessintl.org/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=127180 http://highwayofholinessintl.org/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=127470 http://highwayofholinessintl.org/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=127526 http://ferromar.com.br/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=341499 http://ferromar.com...
Brandonhof
2018-02-02 11:44:25http://www.basketsanmichele.it/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=278714 http://www.basketsanmichele.it/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=278902 http://www.basketsanmichele.it/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=278887 http://www.basketsanmichele.it/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=278835 http://www.basketsanmichele.it/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=278675 http://win-lc.com/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=144887 http://win-lc.com/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=144804 http://win-lc...
UgolfMot
2018-02-02 11:41:18In September, yet, the confinement of two fake babies at the Sydney clinic quickly dispelled his reservations concerning the prenatal toxic- ity of thalidomide. Hyaline membrane organizing once more the alveolar surfaces and decreased surfactant formation well-spring lung stiffness. These substances are infamous for harming the oesophagus [url=http://www.smithmartinpartnership.com/content/practice.6/experience.12/]generic modafinil 100mg mastercard[/url] sleep aid non habit forming. In the future, neuromodulation might happen to the first opportunity when everything considered a surgical method against refractory epilepsy...
Maskvagag
2018-02-02 11:37:51Новости Столицы России - Москвы - все в одном месте http://maskva.info...