№ | Література |
---|
1 | Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл. |
2 | Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл. |
3 | Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа"). |
№ | Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько) |
---|
1 | Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем". |
2 | Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
3 | Розділ 3. Системне програмне забезпечення. Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання. |
4 | Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
5 | Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
6 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
7 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
8 | Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
9 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007. |
10 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003. |
№ | Календарні та поурочні плани |
---|
| Календарний план. |
1 | Інформатика. Інформація та її властивості. |
2 | Інформаційні системи та інформаційні технології. |
3 | Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів. |
4 | Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої. |
5 | Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тестування». |
6 | Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows. |
7 | Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи". |
8 | Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи". |
9 | Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері". |
10 | Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв. |
11 | Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи. |
12 | Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк. |
13 | Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв». |
14 | Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних». |
15 | Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв. |
16 | Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи. |
17 | Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі. |
18 | Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі». |
19 | Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера. |
20 | Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею. |
21 | Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу. |
22 | Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті». |
23 | Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі". |
24 | Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів. |
25 | Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами». |
26 | Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту». |
27 | Робота з кількома документами. Комбінований залік. |
28 | Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів. |
29 | Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень. |
30 | Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання. |
31 | Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень». |
32 | Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки. |
33 | Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень». |
34 | Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка». |
35 | Повторення та узагальнення навчального матеріалу. |
CarlosTaw
2017-04-25 04:59:58[url=http://remont24-all.ru/potolok/potolki-iz-gipsokartona.html]Потолки из гипсокартона[/url] [url=http://remont24-all.ru/domm/sverhtehnologichnyie-eko-sip-paneli-i-kanadskiy-dom.html]Сверхтехнологичные эко сип панели и Канадский Дом[/url] [url=http://remont24-all.ru/mebel/kak-kupit-divan-nedorogo-ne-ekonomya-na-ego-kachestve.html]Как купить диван недорого, не экономя на его качестве[/url] [url=http://remont24-all.ru/domm/sistema-avtomatizatsii-ventilyatsii.html]Система автоматизации вентиляции[/url] [url=http://remont24-all...
Richardzer
2017-04-25 01:13:35[url=http://ledi2.ru/blog/krasota/98.html]Деформирующий остеоартроз[/url] [url=http://ledi2.ru/blog/psishologia/110.html]Любовь без наслаждения[/url] [url=http://ledi2.ru/blog/psishologia/123.html]Свадьба на Кипре – рай для двоих![/url] [url=http://ledi2.ru/blog/krasota/79.html]Сделайте массажер с ... коврика[/url] [url=http://ledi2.ru/blog/recept/6.html]Рецепт супа с лососем и овощами[/url] info - программа лояльности для активных читателей UAUA.Copyright Чистая красота 2016 - 2017 Копирование материалов с сайта pure-beauty...
IsaacPes
2017-04-24 22:16:10[url=http://www.stylnaya-lady.ru/-50-sposobov-vozbudit-muzhchinu.html]50 способов возбудить мужчину[/url] [url=http://www.stylnaya-lady.ru/articles/-id=4.html]Определение избыточного веса и ожирения по объему талии[/url] [url=http://www.stylnaya-lady.ru/-istorija-parfjumerii.html]История парфюмерии[/url] [url=http://www.stylnaya-lady.ru/-izdelija-iz-ovechej-shersti.html]Изделия из овечьей шерсти[/url] [url=http://www.stylnaya-lady.ru/-pravila-zdorovogo-obraza-zhizni-kotorye-pomogut-pohudet-k-letu...
Dxifgvf
2017-04-24 20:34:20buy viagra - http://viagragenericsamples.com/ viagra generic first aid treatment [url=http://viagragenericsamples.com/]viagra coupons[/url] the health care act cialis vs viagra...
Eduardounini
2017-04-24 17:15:49Биопрепарат BioForce Aqua Balance L для очистки водоемов от сине-зеленых водорослей 1000 мл Цена 2 231 руб.Документы, автоправо, автошколы, страхование Покупка и продажа Автоуслуги Дом и семья, увлечения, спорт, культурная жизнь Дом Умелые руки Кулинария Сад и огород Дети Детсады, семейные и развив.Ограждения со стеклом подходят для любого интерьера, всегда популярны, но достаточно дорогие в исполнении.Именно благодаря собственной красоте садовые бордюры из пластика дополнительно могут применяться и под видом декоративного элемента при создании современного ландшафтного дизайна...
Finasteride 1mg generico precious metal prices wex
2017-04-24 17:11:20Finasteride 1mg generico precious metal prices onlinepropeciahelpyou.cu.cc correspond to visitor of your blog and call you made the time to lessons the polite post. I shared your website nigh the use of Google but looking due to the fact that a comparable field, your cobweb spot came up. I establish your blog by started of Google on the level as searching for a akin matter, your website got here up. Distant bloggers report merely up quidnunc and net well and this is soberly annoying. I found your area at near means of Google where searching as a replacement for a comparable causal, your website got here up...
Lstrinjulse
2017-04-24 12:19:38Author lumbago themselves knee [url=http://www.opragnarok.com/forum.php?mod=viewthread&tid=375798&extra=] Where I've seen it [/url] http://www.ntelconsulting.com/index.php/sr-lat/forum/suggestion-box/299246-cialis-generika-erfahrungen-legal-kaufen#299446...
levitra-100mg
2017-04-24 08:08:52[url=http://safe-shopping-us.com/#what-happens-when-women-take-viagra]viagra dosage women[/url] viagra illegal [url=http://safe-store-us.com/#ciali]24 hour pharmacy brooklyn[/url] what would happen if a women took viagra [url=http://safe-store-usa.com/#is-generic-cialis-available]sildenafil viagra difference[/url] cialis com free offer [url=http://us-safe-store.com/#cialis-tabs-20mg]what happens when girls take viagra[/url] vitamin erectile dysfunction...
Lstrinjulse
2017-04-24 08:07:53I think nishtyak! [url=http://www.hin3.com/forum.php?mod=viewthread&tid=2235672&extra=] Youth rock band "Ranetki" says thank you for such a wonderful blog! [/url] http://163.15.202.98/FOP/QQ/QQ_14/modules/newbb/newtopic.php?forum=2...
Lstrinjulse
2017-04-24 06:04:15I, too, at times I see this, but somehow I have not attached any importance to this. [url=http://mawared.net/test/forum1/index.php?topic=237079.new#new] Still awesome invention - a blog. It would seem an ordinary website but changed the flow of information, the site passed into the hands of one person, and opened another facet of communication with the world. [/url] http://marriottfurniture.com/smf/index.php?topic=327176.new#new...