№ | Література |
---|
1 | Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл. |
2 | Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл. |
3 | Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа"). |
№ | Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько) |
---|
1 | Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем". |
2 | Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
3 | Розділ 3. Системне програмне забезпечення. Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання. |
4 | Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
5 | Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
6 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
7 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
8 | Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
9 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007. |
10 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003. |
№ | Календарні та поурочні плани |
---|
| Календарний план. |
1 | Інформатика. Інформація та її властивості. |
2 | Інформаційні системи та інформаційні технології. |
3 | Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів. |
4 | Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої. |
5 | Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тестування». |
6 | Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows. |
7 | Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи". |
8 | Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи". |
9 | Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері". |
10 | Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв. |
11 | Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи. |
12 | Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк. |
13 | Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв». |
14 | Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних». |
15 | Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв. |
16 | Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи. |
17 | Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі. |
18 | Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі». |
19 | Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера. |
20 | Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею. |
21 | Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу. |
22 | Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті». |
23 | Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі". |
24 | Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів. |
25 | Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами». |
26 | Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту». |
27 | Робота з кількома документами. Комбінований залік. |
28 | Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів. |
29 | Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень. |
30 | Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання. |
31 | Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень». |
32 | Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки. |
33 | Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень». |
34 | Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка». |
35 | Повторення та узагальнення навчального матеріалу. |
GorokVor
2018-02-12 03:52:48Although physical conditioning of the ankle was not decisively proved to decrease the endanger of ankle injury, it was not proved to be detrimental, so it should still be encouraged in schoolgirl athletes. Pacifier put into practice has been shown to earlier small the risk of impulsive infant demise syndrome (SIDS) when in use accustomed to at the time of sleep. This is because umteen are really uncertain as to whether or not they are displaying the symptoms of kidney cancer [url=http://dailydata...
melvakw18
2018-02-11 23:20:26Strudy my altered devise http://mew.photos.telrock.org/?post-micah porn story lines hd xxx porn movies sunny indian porn illegal porn candy hot teen porn cum...
David#gek[Ocyjirylyrihiryf,2,5]
2018-02-11 21:10:47Почему нас советуют друзьям? Работаем по графику в срок Предоставляем качество согласно нормативным документам СНиП Предоставляем гарантию! Работаем по договору Выдерживаем смету и сроки Предоставляем возможность поэтапной оплаты У нас комплексный подход В нашей компании работают высококлассные специалисты: ДУЛИМОВ СЕРГЕЙ ВЛАДИМИРОВИЧ Мастер строительных и отделочных работ. Опыт работы более 20 лет. Образование: высшее - РИСИ, курсы по повышению квалификации - РИСИ, прохождение обучения и получение сертификата инженера по качеству...
Lucadota
2018-02-11 21:08:26Measure the largest call across the skull, not including the ears, with a nonstretching cloth or disquisition tape. Seizure-induced up-regulation of P-glycoprotein at the bloodВbrain barrier entirely glutamate and cyclooxygenase-2 signaling. The evidence, however, advisable incisively that [url=http://www.sc-coroners.org/interactive/indication3/directive4/]purchase 25mg clomid with amex[/url] women's health issues in sudan. The cellular bottom of the BBB is at the invariable of the CNS microvasculature and consists morphologi- cally of non-fenestrated endothelial cells with inter-endothelial ticklish junctions...
Davidspish
2018-02-11 21:00:22Добрый день, Уважаемые Дамы и Господа, Предприниматели, Собственники бизнеса и Руководители предприятий! Вчера 08 февраля прошло заседание комитета по развитию малого и среднего бизнеса при ТТП РО по вопросу кредитования. Вопрос оказался очень актуальным, высказались абсолютно все. Были приглашены представители банков «Центр-Инвест», ВТБ, Сбербанк и другие. Поднимался вопрос и о льготном кредитовании под 6-7% готовых под развитие бизнеса Фондом поддержки предпринимательства Ростовской области. Радует, что отказов за прошлый год по данному виду кредитования было не так уж и много, на уровне 15%...
Davidspish
2018-02-11 20:30:16Миллионы людей каждый день ищут помощи у юриста или бухгалтера. Это совершенно разные люди, разные социальные категории - предприниматели, служащие, военные, домохозяйки, а среди них: водители, потребители услуг, лица привлекаемые к ответственности, не уплатившие налоги, либо ищущие защиты у суда или правоохранительных, налоговых и иных государственных органов. Система поиска нужных людей сводится к рекламным стратегиям профессиональных участников предоставления услуг. Условно - кто хорошо себя продекламировал,...
Dromyrala
2018-02-11 19:42:02[url=https://gamefortuna.net/]игра на комп казино скачать бесплатно[/url]...
Jamespeple
2018-02-11 17:37:35payday loans quick loans loans [url=https://quickloans.science]quick loans[/url] buy essays uk research paper proposal research paper proposal [url=https://researchpaperproposal.trade]do my paper[/url] direct lender payday loans best cash advance loans online payday loans online direct lender [url=https://directlenderpaydayloans.cricket]direct lender payday loans[/url] easy payday loans online easy approval payday loans loans online [url=https://easyloans.webcam]easy loans[/url] best pay day loans no credit check emergency loans direct lenders online loans [url=https://onlineloansdirectlenders...
UgolfOl
2018-02-11 17:14:59Self-report measures should be used in conjunction with observation and chin-wag with the babe and children, unusually in children younger than years 5 or in children with cognitive impairments (American Academy of Pediatrics and the American Suffering Friendship, 2001). Damaging metabolites of this kind are much indefinite, electron-deficient species which attain chemical equilibrium by reacting with electron-dense centres in other molecules. Prolonged poisoning by Hg or Pb, etc [url=http://www...
Arthurawacy
2018-02-11 16:55:58[url=http://girls-xxx.net/orgies/]толстые лесбиянки[/url]...