№ | Література |
---|
1 | Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл. |
2 | Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл. |
3 | Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа"). |
№ | Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько) |
---|
1 | Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем". |
2 | Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
3 | Розділ 3. Системне програмне забезпечення. Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання. |
4 | Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
5 | Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
6 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
7 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
8 | Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
9 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007. |
10 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003. |
№ | Календарні та поурочні плани |
---|
| Календарний план. |
1 | Інформатика. Інформація та її властивості. |
2 | Інформаційні системи та інформаційні технології. |
3 | Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів. |
4 | Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої. |
5 | Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тестування». |
6 | Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows. |
7 | Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи". |
8 | Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи". |
9 | Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері". |
10 | Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв. |
11 | Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи. |
12 | Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк. |
13 | Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв». |
14 | Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних». |
15 | Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв. |
16 | Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи. |
17 | Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі. |
18 | Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі». |
19 | Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера. |
20 | Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею. |
21 | Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу. |
22 | Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті». |
23 | Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі". |
24 | Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів. |
25 | Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами». |
26 | Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту». |
27 | Робота з кількома документами. Комбінований залік. |
28 | Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів. |
29 | Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень. |
30 | Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання. |
31 | Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень». |
32 | Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки. |
33 | Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень». |
34 | Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка». |
35 | Повторення та узагальнення навчального матеріалу. |
WhitneyCor
2017-11-19 20:43:13(---Safe And Fun---) NeutralizeCatUrineOdor On CarpetHowToToilet Train Your Puppy In 3 Days, NeutraqlizeCatUrineOdor On Carpet YouCan Learn the Quick and andSmells HuffPost Your browser indicates if you've visited this link . Great price on Lidocaine 9.6% spray. FREE delivery options available. Trusted service, convenient and safe shoppiunh online. [url=http://nistvipec-jild.soup.io/]Puppy training school[/url] [url=http://862bronumbao73.soup.io/]Spraying urine in females[/url] Shop all Shop All Pets Pet Food DogsCatsFish BridsSmallAnimals...
Loan Cash
2017-11-19 19:35:20quick loans online quick loans fast loans [url=https://quickloans.us.com]personal loans quick[/url]...
huereoSa
2017-11-19 14:48:57класно сфотожопили --- Отличный топик новый год самое интересное, юбилей интересный а также [url=http://mesutpansiyon.com/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=43371]тут[/url] интересные книги для лета [url=http://bigdigitalcloud.com/index.php/component/users/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=75934]тут[/url] [url=http://www.niugm.com/space-uid-37107.html]тут[/url] [url=http://naturewallpaper4k.com/index.php/component/users/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=19878]тут[/url] [url=http://landsms...
travelGigma
2017-11-19 14:44:26«Travelescortsagency.com» - профессиональное агентство по сопровождению. Мы предлагаем эскорт сити туры для девушек, от 10 дней (в некоторых странах от 30 дней). Высокие заработки – гарантированы! Нормальные взаимоотношения – гарантированы! Требуются девушки: возрастом от 18-30 лет, активные жизненные позиции, хорошие коммуникативные навыки, организованные, ухоженные и привлекательные. Обязательно знание разговорного английского или испанского языков. Все подробности о работе для девушек за рубежом, смотрите на нашем сайте: http://travel-escorts-agency...
suppfectKt
2017-11-19 11:53:41Я извиняюсь, но, по-моему, Вы допускаете ошибку. Давайте обсудим. --- Скиньте пожалуста очень прошу тема интересная встреча, интересное скачать бесплатно а также [url=http://vapestreetforum.artofwhy.com/index.php?action=profile;u=1932]тут[/url] смотреть интересные сюжеты [url=http://astanainform.kz/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=387774]тут[/url] [url=http://www.camerahd.ir/index.php/component/users/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=108580]тут[/url] [url=http://restaurantcasajulian...
enmociz
2017-11-19 11:17:23круто придумали!!! --- ого!.... и такое бывает!... 3 интересных факта, интересная психология и [url=http://209.20.78.233/2011/02/11/bear/#comments]тут[/url] интересные фильмы 2016 которые стоит посмотреть [url=http://massandra.su/user/orsaMa/]тут[/url] [url=http://khawajawelfare.org.pk/user/gerlekr/]тут[/url] [url=http://tor-games.com/user/orsasono/]тут[/url] [url=http://game-gruz.96.lt/user/gerleLaf/]тут[/url] [url=http://gomel-sat.sahalin.info/board/tools.php?event=profile&pname=gerlezene]тут[...
nuanliCino
2017-11-19 10:42:29Вполне --- Спасибо за ценную информацию. Мне это очень пригодилось. интересный друг, самые интересные места и [url=http://xn--18-6kcadnh7c3aw.xn--p1ai/foto.html?id=1307&kon_id=18]тут[/url] интересно куда [url=http://forum.drfaster.com/home.php?mod=space&uid=237608]тут[/url] [url=http://getleaks.net/rock/4043-bryan-adams-ultimate-2017.html]тут[/url] [url=http://ks.hol.es/user/gerleQuop/]тут[/url] [url=http://stroyrem-master.ru/user/orsasr/]тут[/url]...
pernieoi
2017-11-19 10:06:55Я думаю, что это — заблуждение. Могу доказать. --- Я извиняюсь, но, по-моему, Вы ошибаетесь. Могу отстоять свою позицию. Пишите мне в PM, поговорим. интересные аниме, интересные музеи и [url=http://www.intergrav.hr/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=374151]тут[/url] интересные год [url=http://xn--peabeticadecana-zqb.es/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=232563]тут[/url] [url=http://arteyeventosperu.com/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=144115]тут[/url] [url=http://www...
miberPn
2017-11-19 09:32:25Присоединяюсь. Я согласен со всем выше сказанным. Можем пообщаться на эту тему. Здесь или в PM. --- На Вашем месте я бы обратился за помощью в поисковики. интересные 2016, самые интересные мультики и [url=http://www.parmen.com.ua/ua/kunena/3-razdel-predlozhenij/10978-gorodskoj-portal#10984]тут[/url] интересное про детей [url=http://nangluonghoangan.vn/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=79601]тут[/url] [url=http://cadcamoffices.co.uk/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=2241319]тут[/url] [url=http://csw...
Online Payday Loans
2017-11-19 09:25:38short term loan lenders loans for people with bad credit unsecured loans bad credit [url=https://shorttermloans.us.com]short term loans online[/url]...