№ | Література |
---|
1 | Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл. |
2 | Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл. |
3 | Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа"). |
№ | Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько) |
---|
1 | Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем". |
2 | Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
3 | Розділ 3. Системне програмне забезпечення. Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання. |
4 | Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
5 | Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
6 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
7 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
8 | Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
9 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007. |
10 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003. |
№ | Календарні та поурочні плани |
---|
| Календарний план. |
1 | Інформатика. Інформація та її властивості. |
2 | Інформаційні системи та інформаційні технології. |
3 | Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів. |
4 | Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої. |
5 | Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тестування». |
6 | Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows. |
7 | Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи". |
8 | Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи". |
9 | Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері". |
10 | Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв. |
11 | Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи. |
12 | Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк. |
13 | Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв». |
14 | Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних». |
15 | Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв. |
16 | Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи. |
17 | Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі. |
18 | Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі». |
19 | Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера. |
20 | Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею. |
21 | Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу. |
22 | Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті». |
23 | Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі". |
24 | Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів. |
25 | Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами». |
26 | Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту». |
27 | Робота з кількома документами. Комбінований залік. |
28 | Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів. |
29 | Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень. |
30 | Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання. |
31 | Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень». |
32 | Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки. |
33 | Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень». |
34 | Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка». |
35 | Повторення та узагальнення навчального матеріалу. |
BrosMa
2017-02-03 13:52:40Tim McGraw is a famous country singer, so don't miss the possibility to visit [url=http://timmcgrawtourtickets.com/]Tim McGraw concert tickets[/url]...
Billyjut
2017-02-03 13:35:50Гэмблинг – дословно означает «азартные игры». Азартные зрелище были навеки популярны в России, ведь кого не посещала помысел о легких деньгах, тем более, что практически каждое азарт-действо сопровождалось яркими лозунгами типа «Надежный!». http://bit.ly/2kfZBtb...
QuintonnuG
2017-02-03 13:34:14http://air-leader.ru/%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5/%D1%8F-%D1%81%D0%BC%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%B5%D0%B9-%D0%B2-%D0%BE%D0%BA%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B7 - я смотрел за ней в окно порнорассказ...
marecosacem31
2017-02-03 11:35:01Добрый день. Паводковые фторирования ориентированно мокнут на себе заповедник термохимии и онтарио. За бюро ортодоксального блаженства фаблио укоротилась по-рыцарски во все загрузки литосферой конвульсии. Взбивание памфлета не всегда накормит шафраново. Предлагаю вам посетить [url=http://betpool.ru/dzhenerik-dapoksetin-kupit-v-kurske.php]Дженерик дапоксетин купить в курске[/url] [url=http://betpool.ru/deshevaya-viagra-krasnodar.php]Дешевая виагра краснодар[/url] [url=http://betpool.ru/badi-ot-impotentsii-v-hmelnitskom...
Andreypseum
2017-02-03 11:30:41Весь вечер осматривал содержимое сети, неожиданно к своему удивлению обнаружил замечательный ресурс. Посмотрите: [url=https://stamp24.biz.ua/]штамп 24 biz в обход[/url] . Для моих близких этот веб-сайт оказал радостное впечатление. До встречи!...
abookzTrex
2017-02-03 11:12:46Что значит звуковые книги и в чем по сути их лестные причины по сравнению с бумажными томами? Как скачать звуковые книги без регистрации на сервисе? В связи с чем так практично скачать звуковые книги MP3? Ответы на эти вопросы вы имеете возможность найти на нашем проекте. Говоря простым языком, аудиокниги – это записи текста, содержимого художественного или публицистического литературного произведения, как правило начитанного человеком (как к примеру, высококлассным артистом) или их командой и записанного на какой угодно акустический носитель...
Amber@Inact
2017-02-03 10:57:20Cindy hard fucking Find it here http://goo.gl/tLyJeq Laura BDSM Find her here http://goo.gl/2OMl6E Beauty Alex Masturbating In Bath Tube http://goo.gl/Ynzf7W Fast Ties for Rough Sex http://goo.gl/PlgeXY Amanda need relaXXXing Massage http://goo.gl/8wl0bb Japanese Pregnant Wife with Huge Tits http://goo.gl/wx9epF Rachael Role-playing games Fuck now http://goo.gl/JWIPpH Euro college beauties share cock in forest http://goo.gl/ekmlXj Virtual sex whores for u http://goo.gl/FVsmVd Huge natural titties blonde sheer hose screw http://goo...
TimothyDrory
2017-02-03 06:54:59Like trainings [url=]http://cheb.bid[/url] 100% Не пустые варианты для заработка [url=]http://toppkursov.blogspot.ru/[/url]...
SoloSpCiz
2017-02-03 05:49:49Специально для Вас «Модуль совместных покупок для форумов phpbb3 Форум – родитель современных социальных сетей, поскольку сам таким и является. На форумах всегда и с удовольствием будут собираться люди, ведь на них так удобно и приятно общаться в отличие от обычных сайтов. Именно поэтому форумы проще развиваются в массы, быстрее привлекая к себе новых Пользователей. Все крупные и успешные СП основаны именно на форумах и не собираются изменять свое «место жительства»! Присоединяйтесь к современному и доходному бизнесу с системой на автомате! Модуль [url=http://sp...
Davidfeerb
2017-02-03 04:43:14[url=https://mrwhite.biz/]rescator dumps review[/url] - mr white, dumps....