№ | Література |
---|
1 | Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл. |
2 | Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл. |
3 | Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа"). |
№ | Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько) |
---|
1 | Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем". |
2 | Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
3 | Розділ 3. Системне програмне забезпечення. Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання. |
4 | Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
5 | Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
6 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
7 | Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків. |
8 | Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. |
9 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007. |
10 | Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003. |
№ | Календарні та поурочні плани |
---|
| Календарний план. |
1 | Інформатика. Інформація та її властивості. |
2 | Інформаційні системи та інформаційні технології. |
3 | Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів. |
4 | Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої. |
5 | Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тестування». |
6 | Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows. |
7 | Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи". |
8 | Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи". |
9 | Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері". |
10 | Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв. |
11 | Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи. |
12 | Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк. |
13 | Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв». |
14 | Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних». |
15 | Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв. |
16 | Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи. |
17 | Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі. |
18 | Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі». |
19 | Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера. |
20 | Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею. |
21 | Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу. |
22 | Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті». |
23 | Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі". |
24 | Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів. |
25 | Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами». |
26 | Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту». |
27 | Робота з кількома документами. Комбінований залік. |
28 | Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів. |
29 | Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень. |
30 | Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання. |
31 | Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень». |
32 | Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки. |
33 | Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень». |
34 | Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка». |
35 | Повторення та узагальнення навчального матеріалу. |
Lal
2018-02-04 01:58:01All these custom-made papers must be written in keeping with shoppers instructions. Ultimately, it is all about satisfying a big portion of the consumer market, individuals who want to purchase caskets to be able to follow tradition and go through the funeral ritual. [url=http://buylevitra24h.com/]plus levitra online canadian pharmacy[/url] Writer: Paul Shadmy The file types for ebooks are virtually as quite a few as ebook readers themselves. This is extra than over conferences and command of us residents...
emiliaqe11
2018-02-04 01:53:16Freeware gay porn http://men.sexblog.pw/?pg_kyree gay dates cruising gay gay firemen gay android apps new york gay...
hermanpr2
2018-02-04 01:48:18Fresh porn blog http://ebony.pornstars.sexblog.pw/?tweet.melina state trooper test february 2008 at farmingdale college gay asian movies free young lesbian video playboy free movies...
Cash Loan
2018-02-04 01:15:44loans instant approval online loans instant approval loans instant approval [url=https://loansinstantapproval.us.com]online payday loans instant approval[/url]...
Jamespeple
2018-02-04 00:45:06free porn chat free web cam sex free cam porn [url=https://freecamporn.science]webcam strippers[/url] best cash loan same day loan pay day loans [url=https://samedayloans.cricket]same day payday loans online[/url] research essay write a paper research essay [url=https://researchessay.cricket]help with dissertation writing[/url]...
GeorgeXG
2018-02-03 21:33:28Хакеры опять совершили очередной взлом и теперь мы будем знать что нас ждёт в ближайшее время.Спасибо им за правду! [url=http://failo-7.ru/download/93tiicb8]Посмотреть формат pdf >>>[/url]...
SportPitTuva
2018-02-03 21:18:43Современный интернет магазин спортивного питания Дорогие друзья! Первый и единственный интернет магазин спортивного питания ТуваСпортПит.РФ в Кызыле теперь всегда будет рядом с вами. А это значит, вы можете рассчитывать на нашу помощь в подборе и приобретении качественного спортивного питания!. Ведь даже если Вы не профессиональный спортсмен, а просто современный человек, то Вы прекрасно понимаете, как необходимы каждому успешному человеку, в этом мире, прекрасный внешний вид, здоровые тело и позитивный дух, энергия для построения успешной карьеры...
Kor-ShachKr
2018-02-03 20:17:03How aptitude could include created the beautiful subtlety of the unification of the nuclear, electromagnetic and radioactive forces of complexion, with a proposed lengthening (as still unproven) to fusion of those forces with the persistence of importance result of superstrings, seems impossible to comprehend. NURSING DIAGNOSIS: Peril representing constipation mutual to immobility, dying of funny feeling Outcome Identification and Ranking Offspring intent expose average stool route: desire pass soft, formed stool every 1 to 3 days without straining or other adverse effects...
JackPi
2018-02-03 20:05:19Int J Parasitol 39:1289В1303 Zhu F, Han B, Kumar P, Liu X, Ma X, Wei X, Huang L, Guo Y, Han L, Zheng C, Chen Y (2010) Update of TTD: health-giving objective database. Capillary permeability then returns to sane between 48 and 72 hours after the burn and the lymphatics can reabsorb the edema fluid. What if figure wants to keep course [url=http://www.ricardocosta.com/medical/section6/part8/]buy 20mg cialis with amex[/url] erectile dysfunction treatment ring. Paucity and myoclonic standing epilepticus precipitated by antiepi- leptic drugs in idiopathic generalized epilepsy...
Online Loan
2018-02-03 20:00:27online loan payday loans online no credit online loan [url=https://onlineloan.us.com]specialized loan services[/url]...