Інформатика 9 клас

Матеріали для уроків
Література
1Інформатика : 9 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2009. - 296 с. : іл.
2Інформатика : 9 кл. : зб. завдань / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. - К. : Генеза, 2010. - 240 с. : іл.
3Костриба О.В. Усі уроки інформатики. 9 клас. - Х.: Вид. група "Основа", 2010. - 191, [1] с. - (Серія "12-річна школа").
Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 9 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько)
1 Диференційовані завдання для тематичного оцінювання знань з теми "Апаратне забезпечення інформаційних систем".
2 Архів Тема 3 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
3 Розділ 3. Системне програмне забезпечення.
Завдання для практичних робіт № 2, № 3, № 4 у двох варіантах і запитання та завдання для тематичного оцінювання.
4
Архів Тема 4 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас". Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
5
Матеріали розділу 6 Основи роботи з текстовою інформацією для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003.
6 Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2007. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
7 Архів Тема 6 містить заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003. Рекомендуємо розархівувати на робочий диск для використання учнями під час уроків.
8
Матеріали розділу 7 Комп'ютерна графіка для тих, хто працює з пакетом прикладних програм Microsoft Office 2003.
9 Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2007.
10 Заготовки (папки та файли) для виконання завдань та практичних робіт, що описані у підручнику "Інформатика. 9 клас" у розділі 7 Комп'ютерна графіка. Для тих, хто працює з пакетом програм Microsoft Office 2003.
Календарні та поурочні плани
Календарний план.
1Інформатика. Інформація та її властивості.
2Інформаційні системи та інформаційні технології.
3Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів.
4Принцип дiї та основнi характеристики найбiльш поширених видів запам’ятовувальних пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’ятi. Класифiкацiя та основнi характеристики принтерiв. Вiдеосистема комп’ютера, призначення та основнi характеристики її складових: монiтора, відеоадаптера та відео пам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунiкацiйнi пристрої.
5Історiя розвитку обчислювальної технiки. Поколiння ЕОМ. Правила технiки безпеки пiд час роботи на комп’ютерi. Практична робота № 1 «Робота зклавiатурним тренажером. Комп’ютерне тесту­вання».
6Програмне забезпечення. Операційні системи. Основні елементи ОС Windows.
7Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню. елементів керування. Практична робота №2 "робота з інтерфейсом користувача операційної системи".
8Робота з об'єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об'єктів. Використання ярликів. Використання буферу обміну. Практична робота №3 "Робота з об'єктами файлової системи".
9Пошук інформації на комп'ютері. Практична робота №4 "Пошук інформації на комп'ютері".
10Запуск на виконання програм. Типи файлiв. Зв’язок типiв файлiв iз програмами та з розширеннями iмен файлiв.
11Використання автономної та онлайнової довiдки операцiйної системи.
12Встановлення й видалення програм. Вiдновлення видалених даних. Програма перевiрки й очищення дискiв. Дефрагментацiя дискiв. Контрольнi точки вiдновлення операцiйної системи. Комбiнований залiк.
13Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифiкацiя вiрусiв i троянських програм. Призначення, принцип дії та класи класифікація антивірусних програм. Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. Практична робота № 5 «Захист комп’ютера від вiрусiв».
14Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота № 6 «Архiвування та розархiвування даних».
15Запис iнформацiї на оптичнi носiї. Форматування та копiювання дискiв.
16Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи.
17Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі.
18Віддалене керування комп’ютером. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі».
19Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ІР-адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера.
20Служби Інтернету. Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, wеb-сторінки та wеb-сайту. Поняття всесвітньої павутини та навігація нею.
21Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду wеb-сторінок. Збереження wеb-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу.
22Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування wеb-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота№8 «Пошук інформації в Інтернеті».
23Комбінований залік з теми "Комп'ютерні мережі".
24Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів.
25Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. Практична робота № 9 «Робота з текстовими фрагментами».
26Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10 «Введення, редагування й форматування тексту».
27Робота з кількома документами. Комбінований залік.
28Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів.
29Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень.
30Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнка, їх переміщення та копіювання.
31Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота № 11 «Створення растрових зображень».
32Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки.
33Створення малюнків із кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота№12 «Створення векторних зображень».
34Комбінований залік з теми «Комп’ютерна графіка».
35Повторення та узагальнення навчального матеріалу.
Кiлькiсть переглядiв: 34906

Коментарi

  • Nerusulcax

    2018-02-10 23:58:23

    The option between which of these techniques is cast-off is dependent on the needs of the experimenter. In direction to undervalue the chance of such rare adverse effects, existing and new suggestions are combined to anticipate well-grounded precautions to be taken prior to and during TMS application. Fewer is much when motion existent allergy challenges-or preventing them from occurring [url=http://rodriguezrodriguez.com/writing/content/chapter2/article8/]discount 2.5 mg provera otc[/url] women's health ultimate bootcamp workout...

  • Writers Essay

    2018-02-10 23:56:35

    paper writing service the best research paper writing service paper writing service [url=https://paperwritingservice.us.com]paper writing service[/url]...

  • Loans Online

    2018-02-10 20:10:04

    installment loans online installment loans guaranteed installment loans online [url=https://installmentloansonline.us.com]installment loans online[/url]...

  • MakasKl

    2018-02-10 20:06:13

    Maintaining Advancement Pancreatic enzymes be compelled be administered with all meals and snacks to develop adequate digestion and absorption of nutrients. Degrade leg muscle Gluteal major, gultealmedius, femoris biceps, triceps, flexors of hullux and other toes Triceps, flexors of hullux and other toes Nil 80 70 60 50 40 30 20 10 0 S2 S3 S4 Sacral roots Pressure(cmH2O) Add up to Socialistic Avenge Fig. " "What are we genetically and environmentally predisposed to drop [url=https://nextgenrealty...

  • EvgeniyDut

    2018-02-10 19:33:21

    Этой ночью исследовал материалы инета, неожиданно к своему восторгу обнаружил лучший сайт. Смотрите: [url=http://phar-med.ru/lirika.html]купить лирика[/url] . Для меня данный ресурс явился весьма привлекательным. Всего доброго!...

  • Robertbrilt

    2018-02-10 18:50:42

    [url=https://www.moishlem.ru/]страхование для спортивной секции[/url] - страховка для спортивной секции, купить спортивную страховку для ребенка....

  • HarekSi

    2018-02-10 18:50:31

    Complications are rare, but may classify more substantial abnormalities of the spinal cord such as tethered line, syringomyelia, or diastematomyelia. Note risk factors for the sake SCFE, including adulthood 9 to 16 years, African American foot-race, seated lifestyle, instant increase instant, and being overweight or rotund (Grewal & Ahier, 2010; Hosalkar, Horn, et al. Dark lures everyone to rest [url=http://dailydata.net/physiology/classification2/method3/]cheap 200mg cialis extra dosage otc[/url] impotence synonym...

  • HowardTT

    2018-02-10 18:42:32

    Какой выбрать рюкзак? Вы хотите узнать: Почему больше 500 человек каждый день ищут этот рюкзак? Почему больше 837 наших клиентов остались довольными покупкой? Почему мы уверенно даем на него 100% гарантию? И какие же уникальные характеристики у этого рюкзака? http://my-gmbh.info/...

  • Is Homework Helpful

    2018-02-10 18:39:09

    write papers for me writing my paper write my paper for me [url=https://writemypaperforme.us.com]write my paper for me[/url]...

  • ManuelDof

    2018-02-10 17:37:31

    [url=http://uhd.massdigital.ru/modasuper/rossiyskie-platya-dostavka/]Российские платья доставка[/url] школьной блузки турция эд харди детская одежда [url=http://inhaifa.com/smetjr/modasuper/mustang-djinsi/]Mustang Джинсы[/url] верхняя женская одежда дешево опт ателье купальников [url=http://aobz.inhaifa.com/kupit-bluzku-bolshogo-razmera-v-chelyabinske/68/]Купить Блузку Большого Размера В Челябинске[/url] летнии сарафаны [url=http://dnfg.massdigital.ru/modasuper/italyanskie-bluzki-internet-magazin-v-voroneje/]Итальянские Блузки Интернет Магазин В Воронеже[/url] одежда для беременных и кормящих алматы [url=http://inhaifa...