1. Організаційна робота |
1.1 | Завідуючий кабінетом разом з класним керівником та вчителями, які будуть працювати в цьому кабінеті, визначають основні напрямки роботи кабінету на навчальний рік (план засідання вкладається в паспорт кабінету) | до 05.09 | | |
1.2 | Скласти графік чергування учнів у кабінеті. Закріпити за учнями робочі місця в кабінеті | до 05.09 | | |
1.3 | Провести інвентаризацію матеріальних цінностей кабінету | до 01.11 | | |
1.4 | Проводити роз’яснювальну роботу серед учнів з питань дотримання техніки безпеки та БЖД: | регулярно протягом семестру | | |
правила роботи в кабінеті; | | |
інструкції з техніки безпеки; | | |
правила пожежної безпеки; | | |
права та обов’язки учнів; | | |
єдині вимоги до учнів. | | |
1.5 | Скласти розклад роботи кабінету | до 10.09 | | |
1.6 | Перевірити своєчасність і правильність ведення інвентарної та матеріальної книг | до 01.10 | | |
1.7 | Оформити: | до 15.09 | | |
паспорт кабінету; | | |
акт-дозвіл на експлуатацію кабінету; | | |
куточок або папку з техніки безпеки | | |
2. Навчально-методична робота |
2.1 | Систематизувати й дібрати дидактичні матеріали для проведення практичних робіт із таких тем: | | | |
| | | |
| | | |
| | | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
2.2 | Підібрати й скласти різнорівневі завдання для тематичного оцінювання з тем: | | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
2.3 | Підібрати відеоматеріали: | | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
2.4 | Розробити індивідуальні заняття з тем: | | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
2.5 | Продовжити роботу з апробації електронних педагогічних засобів навчання | протягом року | | |
2.6 | Оформити постійно діючий стенд або папку «На допомогу учням» | листопад | | |
2.7 | Підібрати збірку методичних статей із методики викладання дисциплін за такою тематикою: | | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
2.8 | Організувати в кабінеті методичний куточок | жовтень | | |
2.9 | Спланувати й провести відкриті уроки | вересень | | |
2.10 | Розробити завдання для підсумкової перевірки знань учнів | грудень | | |
2.11 | Організувати обмін передовим педагогічним досвідом серед членів кафедри | протягом року | | |
2.12 | Визначити основні прийоми організації навчальної діяльності учнів та роботи з обдарованими дітьми | жовтень | | |
2.13 | Із метою підготовки навчально-методичного забезпечення нових програмних тем оформити тематичні папки: | | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
2.14 | Поповнити тематичні папки: | | | |
«Нормативні документи» | до 05.09 | | |
Моніторинг навчальних досягнень учнів | до 15.09 | | |
Охорона праці та БЖД | до 01.11 | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
2.15 | Оновити інструкції лабораторних та практичних робіт | Протягом року | | |
3. Удосконалення матеріально-технічної бази кабінету |
3.1 | Оформити і оновити в кабінеті стенди: | | | |
На допомогу учням | Вересень | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
3.2 | Поповнити кабінет навчально-наочними посібниками | Протягом семестру | | |
3.3 | Поповнити бібліотечний фонд кабінету | Протягом семестру | | |
3.4 | Скласти й подати заявки на виконання поточних робіт у кабінеті | до 10.09 | | |
3.5 | Оформити тематичну папку «Рекомендації щодо експлуатації технічних засобів навчання» | Вересень | | |
4. Позакласна робота з учнями |
4.1 | Організувати проведення педагогічного консультування для учнів 5–11-х класів | до 5.09 | | |
4.2 | Організувати й спланувати роботу гуртків | до 15.09 | | |
4.3 | Організувати й провести для учнів 5–11-х класів олімпіади: | | | |
а) з метою підготовки до олімпіади для кожного класу розробити можливі зразки олімпіадних завдань | жовтень | | |
б) один раз на тиждень проводити заняття з учнями, які готуються до олімпіади | протягом семестру | | |
4.4 | Провести конкурс стіннівок | | | |
4.5 | Скоригувати й конкретизувати тематику творчих робіт для участі учнів у МАН. Організувати проведення співбесід, консультацій з метою надання допомоги в науковому обґрунтуванні дослідницько-пошукової теми | до 01.10 | | |
Організувати роботи секції в рамках МАН відповідно до тем, обраних учнями | протягом року | | |
4.6 | Скласти індивідуальні програми для роботи з обдарованими учнями | до 10.09 | | |
4.7 | Розробити перспективний план проведення тематичних тижнів | до 01.10 | | |
4.8 | Підготувати, відібрати матеріал до конкурсів, турнірів | протягом року за планом школи та райво | | |
4.9 | Систематизувати творчі роботи учнів й оформити відповідні папки | протягом року | | |
4.10 | Організувати роботу ініціативної групи учнів 5–11 класів з метою оформлення та розмноження навчально-методичних матеріалів | | | |
5. Інформаційно-бібліографічна робота |
5.1 | Вивчити склад фонду бібліотеки школи з проблем методики викладання математики та інформатики | до 01.11 | | |
5.2 | Організувати книжкову виставку: | | | |
а) чинні підручники на поточний навчальний рік; | до 01.09 | | |
б) активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках | жовтень | | |
5.3 | Подати заявки на поповнення книжкового фонду кабінету | | | |
5.4 | Укомплектувати бібліотеку кабінету підручниками та літературою відповідно до вимог навчальних програм | вересень | | |
5.5 | Взяти участь у проведенні Всеукраїнської акції «Живи, книго» | протягом семестру | | |
5.6 | Оформити картотеки: | | | |
періодичних видань | протягом року | | |
ТЗН | серпень, січень | | |
навчальної літератури | серпень | | |
методичної літератури | серпень | | |
довідкової літератури | серпень | | |
навчально-наочних посібників | серпень | | |
екранно-звукових посібників | серпень, січень | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
NinoVeifs
2017-10-13 22:57:09В сети немало полезных заметок о пикантном положении и роддомах, но они какие-то бестолковые. Нет наименований перинатальных центров, адресов, рекомендаций реальных врачей. А желательно бы увидеть последнюю речь, важную в этом году – с новейшими технологиями, тарифами и новостями. Идеально, чтобы вдобавок и позновательная инфа для будущих и настоящих матерей. Все это обнаружила именно тут. Точно, конкретно, с образцами из реалистичной жизни, консультациями профессионалов. Частенько захожу на интернет-сайт, когда ребенок недомогает...